Google analytics

Nuoren naisen epätoivoinen yritys kasata ajatuksiaan kokonaisuudeksi päänsisäisestä suosta. Kirjoitetut sanat kertovat selvempää tarinaa, kuin takelteleva puhe. Ne jäävät elämään vielä äänen jo kadottua. Tervetuloa hulluuden rajamaille.

16. maaliskuuta 2011

Paljon erilaisia uutisia

Tämä päivä on ollut täynnä erilaisia uutisia - osa hyviä, osa huonoja. Aloitetaan vaikka päiviksestä. Juttelin tänään vetäjän kanssa ja hän halusi kuulla, miten minulla on mennyt nyt sen jälkeen kun kerroin hänelle tuosta huumejupakasta, eli että onko minua kiusattu tai muuta. Sanoin että minua on kohdeltu ihan hyvin, mutta että kaikki kyllä arvasivat minun olleen se joka asiasta kertoi. Eihän tuo väite ihan aluksi pitänyt paikkaansa, mutta nykyään kyllä. Samalla sain kuulla, että jupakan pääjehu on "joutunut lähtemään" päiviksestä, mutta että siihen oli kuulema muitakin syitä kuin tuo huumejuttu. Mitä nämä syyt sitten ovat, voin vain arvailla. Hän saa kuulema kesällä soitella, että saako tulla takaisin. Ei siis tullut lopullista häätöä. Meillä on kuulema päiviksessä vielä juttelu aiheesta ensi viikon perjantaina.

Sitten seuraavaan uutiseen. Sain paikan koulutuskokeiluuun huhtikuun alussa. Jee! Olin jo ihan varma etten tuota paikkaa saa, koska olin vasta toisella varasijalla, eikä siitä ollut kuulunut enää mitään ennen tätä päivää. Pitää vielä miettiä, että majoitunko sen aikaa asuntolassa vai omalla kämpillä. Äiti lupasi hoitaa koiria sen aikaa, jos se on tarpeen. Mahtavaa, että sain paikan! Mahdollisuuteni päästä sisään opiskelemaan sinne nousivat juuri merkittävästi.

Päätteeksi vielä harmillisia uutisia :/. En saa uutta koiraa haluamastani pentueesta. Kasvattajalta tuli tänään viesti kertoen että kaikille pennuille näyttäisi olevan jo koti. Olin kyllä liikkeellä tarpeeksi aikaisin, mutta muut menivät etusijalle. Näin kävi taas. Hankalaa tämä pennun etsiminen. Aloitin jo yli vuosi sitten. En ole ottamassa koiraa mistä tahansa yhdistelmästä ja nyt en taas tiedä yhtään yhdistelmää josta haluaisin pennun. Ei taida olla minun aikani saada uutta koiraa - vielä. Noh, en ole tuosta niin hajalla kuin viimeksi, koska osasin varautua tuohon vastaukseen. Kyllä minä pärjäilen ihan kolmisteenkin koirien kanssa.

Kokonaisuutena tämä päivä taitaa jäädä kuitenkin positiivisena mieleen. Vähän ehkä ristiriitainen olo kaiken informaatiotulvan alla. Pitää vähän aikaa vielä sulatella ja mutustella kaikkea mielessään. Huomisesta pitäisi kuitenkin tulla taas ihan tavallinen päivä, joten sille on aikaa.

4000 sivulatauksen virstanpylväs ohitettiin tänään :). Kommentit kaikkiin teksteihin ovat, kuten aina, erittäin tervetulleita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jakakaa ajatuksenne kanssani. Saatan kuulla teidät.