Google analytics

Nuoren naisen epätoivoinen yritys kasata ajatuksiaan kokonaisuudeksi päänsisäisestä suosta. Kirjoitetut sanat kertovat selvempää tarinaa, kuin takelteleva puhe. Ne jäävät elämään vielä äänen jo kadottua. Tervetuloa hulluuden rajamaille.

6. maaliskuuta 2011

Biletystä

Perjantaina tuli juhlittua alkoholin merkeissä päiviksen porukan kanssa. Alunperin oli tarkoitus, että pari tyyppiä hankkii sinne pilveä poltettavaksi. Ne ei kuitenkaan saanu mistään ostettua. Oon vaan iloinen tästä. Jos noihin juhliin ois sotkettu vielä pilvikin, niin huh huh... Oli meinaa sellasta menoa, että oksat pois. Jo heti silloin kun tosta pilvestä oli puhe, niin soitin terpalle, että mitenköhän mun onnistuu vastustaa kiusausta kokeilla jos kaikki muutkin on sitä vetämässä. En oo koskaan kokeillu ja mun arvot ei sisällä huumeilla pelleilemistä missään muotoa. Oon silti joskus miettiny, että olis mielenkiintoista kokeilla. Puhelun myötä tulin kuitenkin siihen tulokseen etten todellakaan ole kokeilemassa, vaikka olisinkin ainoa joka ei polta. Tuntisin itteni paljon ylpeemmäks itestäni sillä tavalla. Mut nyt siis en joutunu ees miettimään asiaa, kun ei ollu mitään tarjolla.

Ilta alko hyvinkin mukavasti ja kaikki (myös minä) oli puheliaalla päällä. Mikäs sitä nousuhumalassa rupatellessa. Pelattiin myös jälleen pullonpyöritystä ja vaikka oli puhe ettei moraalittomia kysymyksiä, niin silti multa kysyttiin et mikä on pahinta mitä oon tehny ittelleni (ja tää kysyjä ties vastauksen). No, itepä yllytin sanomalla, että kyllä multakin vois kysyä pahoja, jos vaan tietäis, mitä kysyä. Kerroin siis, että mitä sitä onkaan tullu tehtyä mm. viime syksynä. Tuli seuraavana päivänä vähän morkkis tosta kun ei ne kaikki ollu sitä kuullu aikasemmin, enkä erityisemmin haluis että ne jutut alkaa musta vaikka päiviksessä kiertämään. No, ehkei ne ala, saa nähä. Pahempi morkkis tuli kyl siitä, mitä myöhemmin illalla tapahtu. Olin mukana auttamassa yhtä tyyppiä vaihtamaan juotavaa bentsoihin myymällä sille yhen mun juomista. Halusin vaan päästä siitä tölkistä eroon, kun ei tehny mieli enää juoda, mut mut oisin mä silti voinu jättää sen myymättä kun tiesin et se vaihdetaan pilleriin. Siitä jäi vähän huono omatunto. Sit myöhemmin tää bentson ottanu alko puhumaan et jos ois kännissä niin se yrittäis kähmiä mua. Siis joo ei kiitos... Sama tyyppi ennenkin puhunu ja ehdotellu mulle tosi törkeitä juttuja ja ollu ihan tosissaan, niin tiesin, et se on nytkin. Joo-o, no onneks se _ei_ ollu kännissä (on meinaan antabuksella). Jos se jotain ois yrittäny niin oisin vähintään läimässy, huutanu ja ehkä soittanu jopa poliisit. Muhunhan ei sillain kosketa prkl! Annoin sille tänään palautetta asiasta ja toivon et se ei jatkossa enää jatkais vastaavaa linjaa.

Toinen asia, mikä seuras siitä bentsovaihdosta oli se et yks toinen ystävä alko vaatia itelleenkin pillereitä. No siihen en ainakaan halunnu antaa mitään apua, koska se on mun ystävä ja inhottaa kun se haluaa vetää päänsä sekasin. No sen ei sit onnistunu saada pillereitä, niin vetipä sit herneet nenään ja uhkas hajottaa koko paikan. Tyyty sit ruttaamaan muutaman tölkin ja haistattamaan kaikille vitut. Kivaa... No seuraavaks tää sama tyyppi saikin paniikkikohtauksen ja oli taas haluamassa pameja. En antanu koska se oli juonu ihan liikaa. Sit yks kolmas tyyppi veti kans liikaa alkoholia ja sain myöhemmin kuulla, et se sepitti vaan omiaan kun halus huomiota, mut sillon se väitti olevansa heroiiniin koukussa ja kaikkea muuta kuinka hän on pelkkä ruma nisti jne jne. Siinä se menikin sit loppuilta - yks haluu kähmiä, toinen paniikin kourissa ja yks angstaa kybällä ja sepittää omiaan. Ei ollu ainakaan mulla ollu enää kovinkaan kivaa ja ois vaan pitäny häipyä sieltä juhlista jo paljon aikasemmin. Jäin kuitenki seuraileen josko se tilanne lähtis siitä vielä paranemaan ja pelailin yksin Singstaria.

Eipä se siitä juuri parantunu ja häivyin sit himaan sieltä vähän ennen kolmea. Koko illan kruunas se kun olin unohtanu lääkkeet äidin luokse kun olin ite menossa omalle kämpille. Koirat oli äidin hoidossa. Enpä sit nukkunu koko yönä kuin hyvin pienissä pätkissä asentoa jatkuvasti vaihtaen. Seuraava päivä menikin sit masistellessa pääosin. Olin myös ihan poikki ja oksetti (luultavasti kun en ollu ottanu niitä lääkkeitä), mut raahauduin lopulta äidille takaisin ihan tyytyväisenä että koko koettelemus oli viimein ohi. Meni ehkä vähän maku juhlimisesta vähäks aikaa - ainakaan jos kukaan on vetämässä övereitä tai jotain huumeita. Ite en omasta mielestäni juonu liikaa, vaikka joinkin ihan runsaasti. En silti laatannu tai ollu sammumassa tai mitään. Alko kyl väsyttää jossain vaiheessa, mut en ollu erityisen kännissä sillon - muuten vaan väsyny. Sit tänään alko toi paniikin saanu kaveri sanoon että mäkin olisin muka ollu aika kuosissa, mistä hermostuin sille ihan kohtuullisesti - paraskin puhuja... Nojoo sovittiin jo se juttu ja rauha maassa jälleen. Se niistä bileistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jakakaa ajatuksenne kanssani. Saatan kuulla teidät.