Google analytics

Nuoren naisen epätoivoinen yritys kasata ajatuksiaan kokonaisuudeksi päänsisäisestä suosta. Kirjoitetut sanat kertovat selvempää tarinaa, kuin takelteleva puhe. Ne jäävät elämään vielä äänen jo kadottua. Tervetuloa hulluuden rajamaille.

13. huhtikuuta 2011

Ensimmäinen kertani

Kun asiat menevät pahasti pieleen. Kun hyvä muuttuukin hetkessä pahaksi. Kun suhde loppuu ennen kuin se ehtii edes alkaa. Kerron nyt teille mitä tapahtui 3.4. kun se mies tuli luokseni käymään.

Aluksi pelattiin ja juteltiin kunnes hän kehotti minua siirtymään makuuhuoneen puolelle. Sanoin hänelle etten ole vielä valmis, mutta menin silti perässä. Hän kaataa minut sänkyyn ja alkaa riisumaan minua. Hän kehuu ulkonäköäni ja hivelee vartaloani. Hän suutelee rintojani. Hyi kuinka muistikuva tuosta saakin minut nyt voimaan pahoin. Hän riisuu minut kokonaan alasti ja kysyy meneekö laittamaan kondomin. Vastaan etten oikein tiedä, mutta hän tulkitsee sen myöntäväksi vastaukseksi. Hän tulee makaamaan päälleni ja yrittää tulla sisääni. Huudan kivusta. Hän vain intoutuu ja viimein ilmeisesti uskoo, että olen neitsyt. Hän... Nyt tullaan siihen kohtaan jota minun on vaikea kertoa. Hyvin vaikea.

Hän yrittää edelleen tulla sisääni välillä voimakkaammin, jolloin huudan täysiä, välillä pienemmällä voimalla, jolloin vain vaikeroin. Tiesin kyllä, että se tulisi sattumaan, mutta en ollut varautunut tähän. Pyydän häntä lopettamaan. Hän vain toteaa, että sen kuuluukin sattua. Huudan. Pyydän häntä uudelleen lopettamaan. Hän lopettaa hetkeksi ja sanoo, että se tulee aina sattumaan näin paljon ja että enkö mielummin käy sitä läpi nyt kuin myöhemmin. Tämän sanottuaan hän jatkaa. Huudan ja käsken häntä monta kertaa lopettamaan. Hän pitää jälleen pienen tauon ja sanoo, että sen kuuluukin sattua ja että jatkossa tulen rukoilemaan häneltä seksiä. Hän jatkaa ja työntää kovaa. Huudan täysiä. Tuntuu kuin joku olisi työntämässä hehkuvaa rautaa sisälleni. Huudan. Kipu on enemmän kuin mitä voin kestää. Alan mennä paniikkiin. Hän ei lopeta vaikka käsken. Mitä minä teen? Hän on minua vahvempi. Täytyykö minun todella ryhtyä väkivaltaiseksi, että saisin hänet lopettamaan? Huudan. Rukoilen häntä lopettamaan. Hän pysähtyy ja siirtyy pois päältäni. Hän selittää kuinka sen kuuluu sattua yhtä paljon kuin lasten saaminen ja minä vastaan että ei kuulu. Hän haluaisi edelleen jatkaa ja yllyttää minua suostumaan. Panikoiden ja ylösnousua suunnitellen kieltäydyn voimakkaasti. Hän uskoo viimein eikä yritä enää. Makaamme molemmat vierekkäin sängyllä hiljaisuudessa. Se miten tämän jälkeen käyttäydyin kaduttaa minua. Olin ilmeisesti shokissa. En voinut käsittää, mitä oli juuri tapahtunut. Hän kysyy minulta itkenkö. Vastaan että en. Pyydän anteeksi (?!?). Hän sanoo ettei ole mitään anteeksipyydettävää.

 Karkasin sängystä röökin verukkeella pukemaan ja parvekkeelle. Sen jälkeen toivoin vain, että hän lähtisi pian. Menin jostain syystä vielä istumaan hänen syliinsä. Teko joka saa minut niin vihaiseksi itselleni tällä hetkellä. Sanoin hänelle että hänen pitää lopettaa kun sanon. Hän väittää niin tehneensäkin. Sanon, että pyysin häntä monta kertaa lopettamaan. Hän sanoo ettei ehkä kuullut minua. Pian tämän jälkeen hän ilmoittaa, että hänen pitää lähteä töihin. Sanon, että tulen saattamaan hänet junalle (?!?). Juna-asemalla suutelemme vielä hyvästiksi ja sanomme molemmat soittelevamme (??!??!?).

Menen kotiin ja alan ahdistua. Alan ahdistua yhä enemmän ja enemmän. Kirjoitan chattiin, että tunnen oloni jotenkin traumatisoituneeksi. Juttelen netissä erään päivisläisen kanssa tapahtuneesta. Hän kauhistuu ja puhuu poliisista. En ole menossa poliiseille juttelemaan. Alan itkeä. Soitan terapeutille. En pysty kovinkaan tarkasti kertomaan, mitä tapahtui. Puhelu helpottaa oloani. Illalla minun on vaikea mennä nukkumaan siihen sänkyyn jossa se tapahtui.

En aio olla enää yhteydessä tähän mieheen. Aluksi en osannut vielä päättää, että tapaanko häntä vielä. Hän vaikutti muuten niin mukavalta. Minun oli vaikea päättää, että annanko hänelle anteeksi tapahtuneen vai en. Nyt olen päätökseni tehnyt. En ole antamassa anteeksi. Tällä hetkellä olen vain täynä raivoa häntä ja itseäni kohtaan. Itseäni kohtaan siitä syystä, miten käyttäydyin tapahtuman jälkeen. Miten en pitänyt puoliani ja leikin kuin mitään isoa ei olisi tapahtunut. Tosiasiassa hän traumatisoi minut. Se oli ensimmäinen kertani ja tiedän, ettei se yleensä olekaan kovin hyvältä tuntuva tapahtuma, mutten silti osannut odottaa mitään tällaista. Kestämätöntä kipua ja miestä, joka ei lopeta. Mietin, että jos osamme olisi vaihdettu, niin olisinko voinut toimia samoin kuin hän. En olisi. En olisi voinut tuottaa toiselle sellaista tuskaa oman mielihyväni tähden, enkä varsinkaan olisi voinut jatkaa, kun toinen ei selkeästikään enää sitä halunnut. En vain olisi pystynyt siihen. En varmaan halua seksiä enää ikinä.

Toivon, ettei tämä tapahtuma saisi minua sortumaan itsetuhoisuuteen, mutta kovasti olen siihen suuntaan kallistumassa. Yritän parhaani mukaan vastustaa, mutta tunnen oloni edelleen niin likaiseksi, häväistyksi, ahdistuneeksi ja vihaiseksi etten oikein tiedä, miten kestän.

2 kommenttia:

  1. et sinä tehnyt mitään väärää, vaikka et heti reagoinutkaan vihaisesti. Jos pyytää toista lopettamaan useamman kerran niin ei kyllä ole kyse siitä ettei kuulisi! Paska äijä!

    Itsekin usein kun minua on loukattu, tajuan itseäni kohtaan tehdyn vääryyden vasta myöhemmin kun tilanne on ohi.
    Sitä helposti silloin ajattelee olevansa tyhmä, mikä ei ole kuitenkaan totta, sillä toisen tekemä vääryys ei lakkaa olemasta väärin, vaikka vääryyden kohde ei heti asiasta vihastuisikaan.

    Voimia ja älä syytä itsesi tästä, sillä ainoa törkeästi ja typerästi käyttäytynyt oli tämä mies.

    VastaaPoista
  2. Samaa mieltä edellisen kanssa, ei ollu mitenkään sun vika! En keksi mitään fiksua tapaa sanoa tämä, eikä mun ehkä pitäisi, mutta kuitenkin tässä tulee: Kun luin aikaisemmasta postauksestasi, että tuo mies tulee käymään, mulla kävi mielessä, että jotain tällaista vois käydä. Nyt tuntuu siltä, että mun ois pitäny sanoa se silloin. :( Se tuskin ois muutanut mitään, joten en mä tässä itseäni ala ruoskimaan. Koita jaksaa, et tehny mitään väärää. <3

    VastaaPoista

Jakakaa ajatuksenne kanssani. Saatan kuulla teidät.